søndag den 18. oktober 2009

Hvad synes du om Arto?

Hvad synes jeg om Arto..det er et svært spørgsmål, da jeg ikke kender synderligt meget til sitet! Det jeg ved er at et par af mine yngre bekendskaber har en profil der og at de bruger den til at kommunikere med deres netværk efter skole. Derudover har jeg hørt meget i pressen om pædofile som udnytter siden til at "fiske" potentielle ofre. Jeg er også stødt på flere billeder på eksempelvis youtube af de såkaldte "sminkedukker" og "prettyboys", børn og unge som bruger sitet til at udstille sig selv på en meget overdrevet måde, f.eks. piger og drenge ned til 10-årsalderen med meget modent og til dels udfordrende tøj og makeup. Jeg synes at det er fint for børn og unge at de har muligheden for at netværke på Arto! Men jeg synes også at det er ærgeligt at mange børn og unge bruger sitet til at udstille sig selv som "minivoksne" i uhensigtsmæssige poseringer og hvad dertil hører.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar